top of page

מושקעת ויפה

מי גר כאן? זוג תושבי חוץ, קנדים, אשר קנו את הדירה להשקעה ולביקוריהם בארץ.


סגנון עיצוב: קלאסי, מודרני.

הנכס: דירת 3 חדרים ( 60 מ"ר) שהפכה לדירת 4 חדרים בוטיקית (85 מ"ר)+גינה היקפית.  שכונת רחביה, ירושלים.

היקף הליווי: שינוי כל מחיצות הפנים, תשתיות חדשות, חפירת הגינה ותכנון מחודש, בחירות חומרים ריהוט והלבשה.

תקציב השיפוץ: 450,000 , משך השיפוץ כחודש ימים.


בכמה מילים: הדירה ממוקמת בלב ירושלים, בבניין טמפלרי קסום ומיוחד. על אף הבניין השמור, הדירה עצמה נרכשה במצב בעייתי ומוזנח מאוד.

הדירה הייתה מוקפת בגינה משותפת של הבניין, אשר הייתה מוזנחת מלאת עשבייה ולמעשה שימשה כמחסן גרוטאות של דיירי הבניין.  מהדירה עצמה, לא הייתה אפשרות יציאה לגינה, היות והגינה הייתה כמטר מעל מפלס הדירה, מה שגרם לרטיבות קשה בכל חלקי הדירה. בנוסף, הדירה הייתה צפופה מאוד, וכללה 2 חדרי שינה, אזור ציבורי קטן, ו- 2 מרפסות, קטנות ומוזנחות.


לאור העובדה כי מדובר בדירה להשקעה העתידה להימכר בהמשך, המלצנו על הוספת חדר על חשבון המרפסות, מה שיוסיף לערך הדירה. וזאת מבלי לוותר על החוץ: לאחר התגברות על הקשיים שבדרך, הנמכנו את הגינה ההיקפית והבאנו אותה למפלס שווה הדירה. פתחנו פתח יציאה אל הגינה וחיברנו בין הפנים לחוץ.


את כל הפתחים בדירה סגרנו באמצעות חלונות בלגיים עדינים, כך שהנוף והגינה המטופחת נשקפים מכל פינה בדירה ותורמים לתחושת החופש והמרחב.


במהלך השיפוץ, הקפדנו לשמור על תריסי הברזל המקוריים התורמים לאופי הקסום של הדירה. הוספנו פרקט עץ אמיתי, חלונות בלגים, ותאורה מתאימה, כל אלו משרים לדירה אווירה יוקרתית וחמימה.

לאור העובדה כי הדירה משמשת בעיקר לחופשות של בעלי הבית בארץ, הקפדנו על ריהוט קליל אוורירי וצעיר, שונה לגמרי ממה שיש לזוג בביתם בקנדה, המאפשר להם שינוי אווירה עם אוויר צלול ונפלא שיש רק בירושלים.

bottom of page