top of page

מרכז ללימודי רובוטיקה

המזמין: עיריית מודיעין. 

שטח המבנה: 130 מ"ר. 

משך השיפוץ: חודשיים. 

עלות השיפוץ: 150,000 ₪. 


המבנה מיועד ללימודי רובוטיקה בביה"ס יסודי במודיעין , בו התלמידים הצעירים לומדים לתכנת, באמצעות בניית רובוטים מאבני לגו בשילוב אביזרים אלקטרוניים, והתוכנית מיועדת לקידום המיומנויות הטכניות, ההנדסיות והלוגיות של התלמידים בראיה לעתיד. 


המבנה מחולק לחלל מרכזי ולחדר ייחודי לנבחרת הרובוטיקה, המופרד באמצעות מחיצת זכוכית כך שכל הנמצאים בחלל המרכזי רואים את הנעשה, ושואפים גם הם להגיע לשם. 


בחירת הצבעים בפרויקט הינה של צבעי יסוד , המזכירים את אבני הלגו המשתמשים לבניית הרובוטים: אדום, צהוב וכחול, צבעים אלו משרים אווירה של פעילות ויצירתיות. 


בחרנו בעיצוב בשולחנות מרחפים, ללא רגליים המשרים תחושת קלילות וניקיון. הישיבה מול המחשבים הינה בשלישיות כאשר המסכים תלויים על הקיר ובמרכז השולחן תא לשמירת שלט הרובוט והעכבר. 


אומנם החלל פתוח, אך הקפדנו ליצור פינות המשרתות פונקציות נוספות במבנה. במרכז החלל תוכנן שולחן הרצה של הרובוטים, עם אפשרויות לחלוקה שלו ל-2 וגם ל-4, כך שהצוותים יכולים לנסות ולהריץ את הרובוטים שלהם במקביל. שולחן נוסף, מלבני מותאם למשחקי לגו, ושליבנו גם שולחן עגול המיועד למפגשי סיעור מוחין של התלמידים ואזור של פופים שגם הוא מותאם לדיוני הצוותים.

bottom of page